مجله طنز

مطالب خواندنی

مجله طنز

مطالب خواندنی

انواع اس ام اس جدیدترین ها


اس ام اس های غضنفری، جوک های خنده دار و زیبا

جوک های آخر آذرماه 89، اس ام اس و جوکهای خنده دار و جدید

اس ام اس برای سرکاری , اس ام اس بسیار جدید , اس ام اس جالب , اس ام اس جدید

تو را آرزو نخواهم کرد، هیچ وقت!

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی، با دل خود، نه با آرزوی من.

غم دانه دانه می افتد روی صورتم...

شور است طعم نبودنت!

حالا که رفته ای، این روز ها دلتنگم...

دلتنگم که رفته اند آن روزها...


تبسم تو تجسم تمامی خوبی هاست...

به تبسمت سوگند، شاد بودنت آرزوی من است...


نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت...

حتی اگر ذره ای به یادم نباشی...

بقیه در ادامه مطلب ...


نرم افزار کنکور هوشمند

نرم افزار کنکور هوشمند

دسته کتاب الکترونیک زیردسته متفرقه


بیش 12000 تست مختلف



این مجموعه شامل :

مجموعه کامل آزمون های سراسری از سال 1375 الی 1383

مجموعه کامل آزمون های آزاد از سال 1379 الی 1383

همراه با تایمر استاندردو کارنامه کامل مطابق با کنکور سراسری

دارای سیستم تست یاب هوشمند با قابلیت سعی مجدد و نتیجه

مجهز به برنامه تست سرعت هوشمند

آزمون های هوشمند

جدیدترین روش های تست زنی

جدیدترین روش های تشخیص تست صحیح

روان شناسی تست ها

آموزش زبان عربی

آموزش زبان انگلیسی

مطالب ارزشمند دیگر ...

پک بندی کاملا شرکتی

فروشنده: دهکده

قیمت: 10,000 تومان

درصد :61

روش خرید: برای خرید نرم افزار کنکور هوشمند، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار کنکور هوشمند


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


برچسب : عکس های دختران خارجی-عکس خنده دار-عکس کودکان ناز- معرفی و فروش کتاب های تخصصی و غیره - انواع طنز - جوک- فال - اس ام اس های روز





چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است...

شرم دارم شکایت کنم از تنهایی خویش...


وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته آن را میخرد...

پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم...


غربت را نباید در الفبای شهر غربت جستجو کرد...

همین که عزیزت نگاهش را به طرف دیگری کرد، تو غریبی...


زندگی قافیه باران است...

من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند...

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی...


طالب پرواز هستم مقصدم چشمان توست...

یاس پرپر گشته ی من مرهمش دستان توست...

بودنم با بودنت معنای دیگر میدهد...

حال من خوش میشود با آن لب خندان تو...


بگو ای دل در این فردا چه داری؟

چه میخواهی در این صحرا بکاری؟

چه فرقی داشت با امروز، دیروز؟

که یک عمر فردا میشماری؟؟


نقاش نیستم...

ولی تمام لحظات بی تو بودن را درد میکشم...


کمبود محبت شدید:

نون هم نشدیم یکی از روی زمین برداره بوسمون کنه!

اس ام اس ما را باز می کنی؟ بدهم پدرت را در بیاورند پدر سوخته. می دهم پدر پدر سوخته ات را در بیاورند اس ام اس ما را می خوانی؟ پاکش کن پدر سوخته، تو خجالت نمی کشی پدرسوخته؟! اس ام اس ما را پاک می کنی؟!

حیف نون ساعت نه شب که می شه سطل آشغال ویندوزش رو خالی می کنه!

به حیف نون می گن: اسم دکترت چیه؟ می گه: ترابی.

می گن: اسم کوچیکش چیه؟ می گه: فیزیو!

چک نوشتن حیف نون:

231000 ریال

معادل دو سه هزار تومان.

حیف نون یتیم خونه افتتاح می کنه، روز اول، جلسه اولیا و مربیان می ذاره!

حیف نون می خواسته بره شهرک آزمایش برای امتحان رانندگی، صبح ناشتا می ره!

به حیف نون می گن تا حالا معجزه دیدی؟ می گه آره، رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!

حیف نون پاش درد می کرده، استامینوفن می اندازه تو جورابش محکم می بنده!

یه روز حیف نون با نیسانش می ره تو یه مغازه! وقتی افسر میاد تا کروکی تصادف رو بکشه، اونو می کشه یه گوشه و بهش می گه: 25000تومن می دم، توی کروکی بنویس مقصر مغازه بوده!

طرح سوال امتحان حیف نون:

پیامبران الولغزم(!) را نام برده و یکی را به دلخواه رسم کنید!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد