مجله طنز

مطالب خواندنی

مجله طنز

مطالب خواندنی

طنز اجتماعی سری ۲

 

طولانی ترین صف توالت دنیا!!!



رازهای موفقیت 2

دسته لوازم زیردسته لوازم آموزشی

به شماره پروانه 155/463516
رازهای موفقیت برایان تریسیرازهای موفقیت برایان تریسی

سخنرانیها و سمینارها

دوبله شده به فارسی

هنر مدیریت زندگی

اسرار دایره معنویات

رازهای ناگفته موفقیت

دستیابی به قدرت درون

دستیابی به موقیت نا محدود

در شروع زندگی به جز ذهنی کنجکاو و مشتاق،مزیت دیگری نداشت. در تحصیل ضعیف بود و مدرسه را نیمه کاره رها کرد. چندین سال کارهای سخت کارگری کرد و به نظر نمی آمد آینده درخشانی داشته باشد. در جوانی کاری در یک کشتی باربری پیدا کرد و دنیا را گشت. هشت سال مدان سفر کرد و کار، در نتیجه بیش از هشتاد کشور را در پنج قاره دید. هرگاه کارگری گیرش نمی آمد دست فروشی میکرد. همینطور ادامه داشت تا اینکه به خود آمد و اطرافش را نگریست و از خود پرسید: چگونه است که آدم های دیگر روزگارشان بهتر از من است؟

بعد کاری کرد که زندگیش را دگرگون کرد.به سراغ کسانی رفت که در امر فروش موفق بودندو از آنها علت موفقیتشان را پرسید و روی نحوه کارشان متمرکز شد. توصیه ها و راهنمایی هایشان را به کار بست و میزان فروشش بالا رفت. در نتیجه آنقدر پیش رفت تا به پست مدیریت فروش دست یافت.

در این سمت نیز همان راه را به کار بست. یعنی با تحلیل روشهای کاری مدیران فروش موفق کارهای آنان را پیش گرفت.این روند یاد گرفتن و به کار بستن آموخته ها زندگی او را دگرگون کرد و در نهایت تعجب به سادگی آنها پی برد.

به بیان ساده: بعضی به این دلیل بهتر از دیگران میشوند که برخی کارها را طور دیگری انجام میدهند. علی الخصوص از وقتشان بسیار بسیار بهتر از آدمهای معمولی استفاده میکنند.

وی چون پیشینه اولیه نا موفقی داشت ، سخت احساس حقارت و ناتوانی پیدا کرده بود. خود را در دام این تصور ذهنی که"آدمهایی که از او بهتر عمل میکردند عملا و واقعا از او بهتر هستند" گرفتار کرده بود.چیزی که او یاد گرفت این بود که ضرورتا اینگونه هم نیست. آنها فقط به نحوه دیگری عمل میکردند و چیزیکه انان به مدد عقل سلیم یاد گرفته اند، او هم میتواند بیاموزد.

آنگاه بود که پی به این راز برد.از این کشف خود هم خوشحال بود هم هیجان زده. وی فهمید که میتواند زندگیش را عوض کند و تقریبا به هر هدفی که در نظر بگیرد میتواند دست پیدا کند به شرطی که بفهمد دیگران در آن زمینه چه کرده اند.

یک سال از شروع کار فروشش که گذشت ، یک فروشنده درجه یک شد. طی فاصله کوتاهی مدیر فروش ، و سپس معاون رئیس شد و نود و پنج عامل فروش در شش کشور زیر نظر وی کار میکردند.آن زمان بیست و پنج ساله بود.طی سالها در بیست و دو شغل گوناگون کار کرد. چندین شرکت را بنیان گذاشت، و از یک دانشگاه معتبر در رشته تجارت فاغ التحصیل شد. همچنین زبانهای فرانسه،آلمانی و اسپانیایی را نیز آموخت.

پیام وی را به طور خلاصه میتوان اینگونه گفت: " کلید همه موفقیت های بزرگ، دستاوردهای کلان،احترام،مقام و موقعیت و خوشبختی در زندگی آن است که بتوانی بر روی مهمترین کار و وظیفه ات تمرکز کنی و فقط به آن بیاندیشی و آن را خوب انجام دهی و تا کاملا تمام نشده دست بر نداری."

فروشنده: بهترین فروشگاه

قیمت: 8,500 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید رازهای موفقیت 2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رازهای موفقیت 2


ادامه مطلب ...

فرهنگ لغت ایرانی


فرهنگ لغت ایرانی :

گه نخور : اجازه بده من اول حرف بزنم .

گه بخور : لطفا اول شما صحبت کنید .

گه خوردی : با نظر شما مخالفم .

گه مفت : اضهار نظر نفرمایید .

گه : با شما هستم .

هیچ گهی نیستی : هنوز به کسب تجربه نیاز داری .

چه گهی هستی : ببخشید شما ! .

هرگهی میخوری بخور : هر طور مایلید تصمیم بگیرید)

چرخ خیاطی دستی

چرخ خیاطی دستی

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

چرخ خیاطی کوچک و بسیار راحت حتی برای شمایی که نمی توانید با چرخ خیاطی معمولی کار کنید مناسب برای سفر به همراه یک سوزن نخ کن و قطعه برای نخ بزرگ

فروشنده: محصول خرید2

قیمت: 5,600 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید چرخ خیاطی دستی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چرخ خیاطی دستی


عکس های خنده دار (سری ۱)

فتو طنز : عکسی از آخرین مدل خودرو ملی با یلت فرم پژو که رو نمائی شد ! طنز ایران

فتو طنز عکسی از آخرین مدل خودرو ملی پلت فرم پژو که رو نمائی شد !


روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)

روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

محـصولی جدید که شستشوی ظروف را برای شما آسان نموده و شما را به این کار خـسته کننده عـلاقه مـند مینمــاید . هنـگامی که از روبو اسکاچ برای شــستن ظروف اســـتفاده میـکنید ، پوست دســتان شـمـا با مـایع ظرفـــشوئی تـماس نداشــته و از هـرگونه ایـــجاد حساسیت مصون میباشد . روبو اسکاچ در شستن ظروف باریک مانند لیوانها تحــسین شما را برمی انگیزد . در ضمن در مصرف مایع ظرفشوئی صرفه جوئی قابل توجـهی صورت میگیرد . روبو اسکاچ با طــراحی زیبا و منحصر به فرد برای اولین بار در خدمت شماست .
یکی از مشکلات شستشوی ظروف ، شستن ظروف باریک است زیرا دستهامعمولا قادر به شستن انتهای این ظروف نیست . روبو اسکاچ به خاطر طراحی خاص خود ، به آسانی تاانتهای این گونه ظروف مانند لیوانها را به خوبی تمیز نموده و رضایت کامل شما راتامین مینماید .

فروشنده: محصول خرید2

قیمت: 6,800 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید روبو اسکاج(اسکاچ جادویی)


ادامه مطلب ...