مجله طنز

مطالب خواندنی

مجله طنز

مطالب خواندنی

چند طنز تلخ :

چند طنز تلخ :


***********************************

من هم سن و سال پسر تو هستم؛ تو هم سن و سال پدر من هستی.
پسر تو درس میخواند و کار نمیکند؛ من کار میکنم و درس نمیخوانم.
پدر من نه کار دارد، نه خانه؛ تو هم کار داری، هم کارخانه.
من در کارخانه ی تو کار میکنم و اینجا همه چیز عادلانه تقسیم شده است:
سود آن برای تو؛ دود آن برای من.
من کار میکنم؛ تو احتکار میکنی.
من بار میکنم؛ تو انبار میکنی.
من رنج میبرم؛ تو گنج میبری.
من در کارخانه ی تو کار میکنم و اینجا هیچ فرقی بین من و تو نیست:
وقتی که من کار میکنم؛ تو خسته میشوی.
وقتی که من خسته میشوم؛ تو برای استراحت به سفر میروی.
وقتی که من مریض میشوم؛ تو برای معالجه به خارج میروی.
من در کارخانه تو کار میکنم و در اینجا همه کارها به نوبت است:
یک روز من کار میکنم؛ تو کار نمیکنی.
روز دیگر تو کار نمیکنی؛ من کار میکنم.
من در کارخانه ی تو کار میکنم؛ کارخانه ی تو بزرگ است.
اما کارخانه ی تو هرقدر هم بزرگ باشد؛ از کارخانه ی خدا بزرگ تر نیست.
کارخانه ی خدا از کارخانه ی تو و از همه کارخانه ها بزرگ تر است.
در کارخانه ی خدا همه کارها به نوبت است.
در کارخانه ی خدا همه چیز عادلانه تقسیم میشود.
در کارخانه ی خدا همه کار میکنند.
در کارخانه ی خدا، حتی خدا هم کار میکند.


بقیه  در ادامه مطلب ...


.ابلیموگیری جادویی

ابلیموگیری جادویی

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

راحت ترین وسیله برای اب گرفتن انواع مرکبات مثل لیمو پرتقال گریپ فروت نارنج و غیره





کافیست لیمو را از وسط دو نیم کرده و هر نصفه را جداگانه در داخل این ابلیمو گیری بگذارید و دسته را فشار دهید حال شما ابلیمو در اختیار دارید





با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن اب هر نوع مرکباتی را میتوانید بگیرید و نوش جان کنید

فروشنده: محصول خرید2

قیمت: 6,000 تومان

درصد :45

روش خرید: برای خرید ابلیموگیری جادویی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ابلیموگیری جادویی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 


برچسب : عکس های دختران خارجی-عکس خنده دار-عکس کودکان ناز- معرفی و فروش کتاب های تخصصی و غیره - انواع طنز - جوک- فال - اس ام اس های روز - طنز درباره خانم و آقایان

اس ام اس برای شب یلدا - تصاویر متحرک و خنده دار

فوتوکاتورهای روز ( عکسهای طنز )-خبرهای ورزشی - خبرهای سینمایی - هدایای ولنتاین

انواع لباس شب , عروس , حاملگی , کودک  , لباس های مردانه و زنانه عکس های عاشقانه



گدایان بهر روزی طفل خود را کور میخواهند
طبیبان جملگی مخلوق را رنجور میخواهند
همیشه مرده شوران راغبند بر مردن مردم
بنازم مطربان مخلوق را مسرور میخواهند

***********************************

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد؛
نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت؛
ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازند؛
گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش؛
و او یک روز پی در پی دم گرم گلویش را بر گلویم سخت بفشارد؛
و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد؛
بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را ...

***********************************

هر کس بد ما به خلق گوید
ما دل به غمش نمی سپاریم
ما خوبی او به خلق گوییم
تا هر دو دروغ گفته باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد