مجله طنز

مطالب خواندنی

مجله طنز

مطالب خواندنی

جایزه نقدی برای لاغری

جام جم آنلاین: شهردار شهری در ایتالیا به ساکنان این شهرکه خود را لاغر کنند جایزه نقدی می‌دهد.
به گزارش گاردین، هر یکی از ساکنان ورالو سسیا که 3 کیلوگرم در یک ماه کم کند، 50 یورو می‌گیرد و اگر در طول 5 ماه وزن جدید را حفظ کند 100 یورو دیگر خواهد گرفت.
به مردانی که در دو ماه 6 کیلوگرم کم کنند – زنان 5 کیلوگرم- 50 یورو داده می‌شود و در صورت چاق نشدن در 5 ماه بعد 200 یورو دیگر می‌گیرند.
شهردار جیان لوکا بونانو که سعی می‌کند 6 کیلوگرم وزن کم کند چون پسرش به او «شکم گنده» لقب داده، گفت: وزن کم کردن به انگیزه‌های قوی نیاز دارد و من سعی می‌کنم در اینجا اراده جمعی به وجود بیاورم.
شهردار که خودش این جایزه را نخواهد گرفت، گفت: پس از اعلام این خبر مردم جلوی تالار شهر صف کشیده‌اند.
وی گفت: چون ما نمی‌خواهیم مردم دچار لاغری شدید شوند هر کس برای رژیم گرفتن باید گواهی چاقی از پزشک داشته باشد.
کسانی که می‌خواهند رژیم بگیرند باید پزشک مورد تایید شهرداری در ابتدای کار وزن‌شان را بگیرد و در دوره رژیم از مشورت کارشناسان شهرداری برخوردار می‌شوند.
شهردار گفت: «استرس» دنیای مدرن مردم را مجبور می‌کند خیلی زیاد و خیلی تند بخورند.



تی شرت استین کوتاه پسرانه با طرح DreamWeaver

تی شرت استین کوتاه پسرانه با طرح DreamWeaver

دسته لوازم زیردسته پوشاک

نرم‌افزار دریم‌ویور (به انگلیسی: Dreamweaver) (به معنی رویاباف یا خیال‌پرداز) یک نرم‌افزار طراحی وب است که توسط شرکت ماکرومدیا تولید می‌شد. آخرین نسخهٔ این نرم‌افزار تا امروز نسخهٔ CS۳ آن است. شرکت ماکرومدیا در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت ادوبی خریداری شد، و بر همین اساس، این نرم‌افزار نیز اکنون از تولیدات ادوبی به شمار می‌رود. این نرم افزار توانست نرم افزار فرانت پیج را که محصول مایکروسافت بود در بازار رقابت شکست دهد و بازار نرم افزارهای طراحی وب را بسوی خود متمرکز نماید.

دریم ویور امکان ویرایش صفحات html , asp , php , aspx , css , js , jsp, cf را داراست و ویرایش این صفحات را با شناخت کلمات کلیدی این زبان‌ها در یک ادیتور مجتمع آسان می‌کند. هم اکنون افزونه‌های بسیاری نیز برای این نرم افزار نوشته شده‌است که با نصب آن‌ها بر روی دریم ویور، قدرت این نرم افزار دو چندان می‌شود.

تی شرت تک سایز بوده (سایز لارج- در اندازه 65*45 می باشد),محصولی از شرکت Qtshirt . تقدیم به همه دوستداران نرم افزارهای کامپیوتری.

فروشنده: کیو تی شرت

قیمت: 19,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید تی شرت استین کوتاه پسرانه با طرح DreamWeaver، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تی شرت استین کوتاه پسرانه با طرح DreamWeaver


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد